English English

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi

Gastroia: Gastronomi ve Seyahat Araştırmaları Dergisi
(e-ISSN: 2602-4144)

Cilt 3 Sayı 2, 2019

Makaleler
  • Tam Metin / Full Text tıklayınız...http://dergipark.gov.tr/gastoria/issue/44196
    Kapak / Cover tıklayınız...http://dergipark.gov.tr/download/issue-file/19040
    İçindekiler / Contents tıklayınız...http://dergipark.gov.tr/download/issue-file/19057

  • İŞLETMELERDE YENİLİK UYGULAMALARI: RESTORAN İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ

    Duran Cankül
  • TURİSTLERİN RESTORAN DENEYİMLERİ İLE DESTİNASYONU TEKRAR ZİYARET ETME NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ: İSTANBUL ÖRNEĞİ

    Pelin SEVER , Göksel Kemal Girgin
  • GELENEKSEL BİR ÜRÜN OLARAK KASTAMONU PASTIRMASI

    Nuray Türker , Meltem Türkmen , Esra Caymaz
  • YİYECEK İÇECEK ÇALIŞANLARININ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

    ÇİNUÇEN OKAT , NİLÜFER KOÇAK
  • YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDE YÖRESEL MUTFAK UYGULAMALARI: GAZİANTEP ÖRNEĞİ

    Ümit Sormaz , Şule KAYA
  • TÜRKİYE'DE FAALİYET GÖSTEREN HELAL KONSEPTLİ OTEL İŞLETMELERİNİN HİZMET KRİTERLERİ VE HELAL MUTFAK BELGELENDİRME DÜZEYLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

    Tuğba Yıldırım , Gülçin Özbay
  • TRACKING THE HISTORY OF RESTAURANTS THROUGH THE ART OF PAINTING

    Defne Akdeniz
  • YERLİ TURİSTLERİN GASTRONOMİ TURİZMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: GAZİANTEP ÖRNEĞİ

    Cenk Murat Koçoğlu