Tam Metin / Full Text tıklayınız...
Kapak / Cover tıklayınız...
İçindekiler / Contents tıklayınız...
1. 1920-1970 YILLARINDAKİ CAZ VE BLUES ŞARKILARINDAKİ YİYECEK VE İÇECEKLERİN GÜNEYLİ
SOUL FOOD MUTFAĞI BAZINDA İNCELENMESİ
5. TURİZM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN KARAR VERME TARZLARI: BÖLÜMLER ARASINDA BİR KARŞILAŞTIRMA
7. BÖLGE TANITIMINA COĞRAFİ İŞARETLİ YEMEKLERİN KATKISI: EGE BÖLGESİNE AİT KÖFTELER
10. BALIKESİR’İN GASTRONOMİK MARKA KİMLİĞİNE YENİ BİR UNSURUN KAZANDIRILMASI; TÜM YÖNLERİYLE “BALIKESİR KAHVALTISI” KONSEPTİ
12. YÖRESEL CITTASLOW ŞEHİR LEZZETLERİNİN GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ÖNEMİ: KUZEY KIBRIS ÖRNEĞİ
13. STRATEJİK YÖNETİM YAKLAŞIMININ MENÜ PLANLAMADA UYGULANABİLİRLİĞİ: BİR MODEL ÖNERİSİ
14. THE EFFECT OF STAFF BEHAVIORS IN FOOD AND BEVERAGE ESTABLISHMENTS ON CUSTOMER'S EATING AND DRINKING EXPERIENCE
15. AN INVESTIGATION OF THE KEY DETERMINANTS OF INTENTION TO USE PAYMENT WITH CRYPTOCURRENCY: THE CASE OF RESTAURANT BUSINESSES