Tam Metin / Full Text tıklayınız...
Kapak / Cover tıklayınız...
İçindekiler / Contents tıklayınız...
1. TÜRKİYE’DEKİ AŞÇILIK ÖRGÜTLENMESİNE YÖNELİK ULUSAL VE ULUSLARARASI DÜZEYDE DEĞERLENDİRME
2. GASTRONOMİ DESTİNASYONU OLARAK BOLU İLE İLGİLİ TURİST BAKIŞ AÇILARI İLE DAVRANIŞSAL NİYETLERİNİN BELİRLENMESİ
3. TURİSTLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNİN GASTRONOMİ TURİZMİ ARZ KAYNAKLARINI DEĞERLENDİRMEDEKİ ROLÜ
4. COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ÖNEMİ: AKÇAKOCA-MELENGÜCCEĞİ TATLISI ÖRNEĞİ
5. THE METAPHORIC PERCEPTIONS OF FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT UNDERGRADUATE STUDENTS ABOUT THE CONCEPT OF BANQUET
6. İRANLI TURİSTLERİN TÜRKİYE’Yİ TEKRAR ZİYARET ETME NİYETLERİ ÜZERİNE MEMNUNİYET VE DESTİNASYON HİZMET KALİTESİ ALGILARININ ETKİSİ
7. ERZURUM İLİNİN COĞRAFİ İŞARET (Cİ) ALMIŞ ÜRÜNLERİNİN GASTRONOMİ TURİZMİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
8. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: CANOĞLU CAFE & RESTAURANT ÖRNEĞİ