Kapak / Cover tıklayınız...
İçindekiler / Contents tıklayınız...
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Veren Üniversitelerin Ders Programlarının Kırsal Turizm Açısından İncelenmesi
Yeni Çevresel Paradigma: Turizm Çalışanları Üzerine Bir Araştırma
Turizm Eğitiminde Akreditasyon: TURAK Örneği (Accreditation in Tourism Education: TURAK Example)
Turist Rehberi Adaylarında Yeni Yiyecek Deneme Korkusu (Neophobia)
Açık Alan Rekreasyon Etkinliklerine Katılan Bireylerin Pozitif ve Negatif Duygu Durumlarının Karşılaştırılması
Drivers to Build A Powerful Country Tourism Brand: An Empirical Study On Millenials Segment
Turizm Fakültesi Öğrencilerinin Mesleki Motivasyon Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma: Akdeniz Üniversitesi Manavgat Turizm Fakültesi Örneği
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Sosyal Medya Kullanımı ve Kriz Yönetimi
Gastronomi Turlarının Coğrafi İşaretli Ürünler Aracılığı ile Oluşturulması: Batı Karadeniz Turları Örneği
İzmir’deki Türk Hamamlarının Turizm Ürünü Olarak Değerlendirilmesi
Kahramanmaraş Ilıca Kaplıcaları’nın Termal Turizm Potansiyeli Açısından Değerlendirilmesi
Karaduvar’ın Sakin Şehir Modeline Göre Swot Analizi
Türkiye’deki Kırsal Turizm Politikaları
Üniversite Öğrencilerinin Zorunlu Staj Tecrübeleri ve Turizm Kariyerine Bakış Açıları
Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medya’nın Rolü
Kırsal Turizmin Gelişimine Yönelik Yerel Halkın Yaklaşımı: Avanos Göynük Köyü Üzerine Bir Araştırma
Arslantepe Höyüğü TripAdvisor Çevrimiçi Yorumlarının İçerik Analizi İle İncelenmesi
Ön Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kırsal Turizm Algılamalarına Yönelik Nitel Bir Araştırma
Tüketicilerin Kuşak Farklılıkları ve Fiziki Hizmet Alanı Algılamaları: Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Somut Olmayan Kültürel Miras Kapsamında Mutfak Kültürünün Sürdürülebilirliği: Türkiye’deki Gastronomi Müzeleri Örneği
Ağlasun İlçesinin Gastronomi Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesi, Kültür ve Kırsal Turizme Entegrasyonu
Hatay İli Hristiyanlarının Dini Bayramlarında Gastronomi Geleneklerinin İnanç Turizmi Açısından Değerlendirilmesi
Charlie’nin Modern Zamanlar’ından, Google’ın Genç Çıraklar’ına; İş Yaşamında Gelenekselden Rekreatife Geçiş
Turizm Şirketlerinin Finansal Performanslarının Değerlendirilmesi: Türkiye Örneği
Coğrafi işaretli ürünlerin gastronomi turizmi kapsamında değerlendirilmesi: Akdeniz bölgesi örneği